Vrijwilligers gezocht!

Scouting Phoenix Tiel is een levendige vereniging en altijd op zoek naar vrijwilligers om ons enthousiaste team aan te vullen. Zo zoeken we leiding voor diverse speltakken en kunnen we in het bestuur altijd ondersteuning gebruiken. Past dat niet bij je, maar wil je wel graag incidenteel helpen? Meld je dan aan voor de Vrienden van Phoenix (VVP).

Voor meer informatie over de vacatures, de VVP of andere vragen over vrijwilligerswerk, neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vacature Bever leiding
Voor onze jongste groep zijn wij op zoek naar versterking! Lijkt het jou leuk om wekelijks aan de slag te gaan met kids van 5 tot 7 jaar en ben jij zaterdags beschikbaar tussen 11.30 uur en 14.30 uur neem dan contact op met Annefleur voor meer informatie, dit kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.